Lite om våran fredag

Jaha nu har ludwig fått feber :( Han har dock varit jätte glad hela dagen. Har dock sovit mer än han brukar, men inte varit gnällig förutom nu på kvällen då han egentligen inte visste om han var trött eller hungrig. Men till slut tog han lite ersättning och sedan somnade han i famnen. Och eftersom att Mika var på vift vart det lite trassligt eftersom att Tilda ville ha nattmacka och Ludwig vägrade att vara ensam :/ men det löste sig till slut iallafall. Ludwig somnade i min famn och Tilda somnade mot min axel vilket inte har hänt på jätte länge. on var dock trött eftersom att hennes kusin johnny hade varit här ikväll och lekt. Dom leker alltid så snällt med varandra, men hennes rum ser ut som kaos ;) Ska städa upp det imorgon.

idag var jag ut och red det gick bra, men det var MYCKET snö överallt :/ Cheeky hade snö upp till magen, den väg jag red brukar ta 45min hela rundan men idag tog det 45min fram o tillbaka och då var det inte ens halva rundan. :/ alldeles för mycket snö och cheeky gillade det inte alls men hon var endå glad och frammåt. Man kännde hur hennes ryggmuskler jobbade så jag tror att det blir att gå i mycket snö flera gånger :) Men men.. Jag red barbacka så jag vinglade mest fram o tillbaka. haha.. älskade hästen min..

Imorgon på förmiddagen ska jag ut och rida igen tillsammans med janina och loke :) ska bli roligt. Hoppas bara att vi hittar ngn väg att rida eftersom att det är snö överallt :/ Men men... vi kommer nog iväg. haha..

Har faktiskt varit duktig med mitt nyårslöfte och ikväll äter jag morötter ;) Men dom säger att vecka 2 är värst sen går det utav bara farten :) Mika har också börjat sockervägra, men han har blivit i humöret som en kärring med PMS haha! Nu vet jag hur det är att leva med mig ;)) fy tusan säger jag. Jag kan vara glad att jag faktiskt slipper leva med någon som har lika svår PMS som jag har :p MEN nu får jag ju göra det iallafall, men men. Sen kanske han har lite 30års kris också ;) MEN det säger han absolut att han inte har.. haha

Nåja nu ska jag se på det sista avsnittet av desperata hemmafruarna :) ÄLSKAR den serien den är så fruktansvärt beroende framkallande :p Mika gillar den oxo så vi ska se på den tillsammans som vanligt :)

Natti natt.

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Måste erkänna att jag aldrig sett ett endaste avsnitt av husfruarna....

Rida i snö är ju mysigt även om det är ca hundra år sen jag red...

2011-01-15 // 20:35:29

Men Ninni då har du verkligen missat något! Det är den bästa serien genom tiderna :) Bättre än rederiet och alla dom andra serier som går på tv jag kan varmt rekomendera den serien. Även Mika gillar den skarpt :) kram

2011-01-16 // 21:04:33

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback