Min nya telefon! (o lite annat snack) ;)



Jag har skämmt bort mig själv och beställt en Iphone 4 :) Me very happy :) Den kommer jag att ha på måndag vilket jag mycket mycket uppskattar :)

Idag har det inte varit en så jätte bra dag. Mika har fått någon sorts magsjuka :/ Och jag hoppas verkligen att jag och barnen slipper den. Så jag och Ludwig kommer att sova i vardagsrummet inatt :)
BTW lilleman har hittat sina fötter. Ser bara för urgulligt ut :) Han e alltid så glad den lille mannen :))

Jag tycker synd om Tilda idag, hon har verkligen problem med sitt långa hår och jag skulle inte vilja klippa det. Hon har massa tovor och det spelar ingen roll att jag borstar det alla dagar. Hon gråter varje gång och säger att det gör jätte jätte ont. Och detta har blivit av alla dessa förbannade balsam spray! ANVÄND INTE SÅDANT TILL DITT BARN! deras hår blir förstört, och samma sak med barnschampoo o balsam på flaska. Det var tydligen bättre att använda ett milt vuxen shampoo o balsam. Så nu har tilda fått svartskof av sin mommo så jag hoppas att hennes hår snart är bättre. :/

Dessutom har vi bestämt datum för Ludwigs dop som blir den 5 Februari 2011 i Jomalaförsamlingshem :)
Han ska heta Ludwig Leif Johan :) Vi är mycket nöjda med det. Den 5 Januari 2008 döptes Tilda i st.Mårtenskyrka i Mariehamn ;) Så det vart ju bra :)

Så nu ska det beställas tårtor och inbjudningskorten ska skickas, måste fara till stan imorgon och handla flera :)) hehe...

Nej nu ska jag mysa med mina barn innan Tilda ska ha nattmacka och sedan sova. :)

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback