Ni minns mitt nyårslöfte vah? ;)

Jag lovade att sluta äta socker och börja motionera regelbundet alla dagar åtminstone 2 timmar om dagen med hunden! :) MEN det nya året bjöd mig på århundradets förkylning. Men nu har jag börjat känna att jag piggnat i :) Så på Måndag börjar jag mitt nya sundare liv ;) kl 06.00 ska jag o hunden vara påväg från vårat hus för att motionera en timme eftersom att Mika börjar jobba 07.30 dessutom hinner jag med en liiten stund för mig själv innan barnen vaknar. :)) Ska bli jätte skojj eftersom att jag faktiskt är mega peppad. Jag har aldrig varit såhär peppad. Men denna sommar ska jag ha den kropp jag alltid drömt om :) Jag ska även inhandla ett wii spel som har personal trainer så att jag kan träna 20-30 min det oxo :) Plus att jag rider alla dagar mellan 45-60min så detta kommer nog att gå jätte bra ska vi se ;) PEPPAD svar JA!!! jag vill att min röv ska sitta där den satt innan jag fick två barn :) hehe.

Detta kommer att bli kämpigt men jag vet att det kommer att gå super bra. Dock tror inte många av mina vänner att jag kommer att klara det men det ger mig bara mer jävlar anamma! :) ska bli jätte skojj att motbevisa dom ;)

Yey Ludwig har sovit ute i vagnen idag igen :) Duktig kille. Han sov "bara" en och en halv timme. Men det är en början. Jag hoppas att han snart bara vill sova ute som hans syster gjorde. För det är verkligen bra för dom att sova ute. :) Tilda sov ute från det att hon var 7 dagar gammal tills hon var nästan 3år gammal. I ur o skur och med feber eller frisk. Hade verkligen velat att Ludwig oxo skulle göra det. Men han är så varm av sig att det är en fin gräns. Har han för varmt sover han bara fyra minuter sedan vaknar han igen :/ Så nu har han en ganska tunn halare och ett tjockt täcke och det är tydligen alldeles lagom :)

Tilda har fått upp nya gardiner i sitt rum idag. Hon har oxo fått renbäddat och det vart riktigt bra :) Hon var nöjd. Har även möblerat det bättre så att hon kan leka i sitt rum och inte bara kasta runt saker :)) Så jag hoppas att det blir bra för henne. Ska ta mig i kragen o fixa vårat gäst/lekrum också. Ska väl börja måla det nästa vecka tror jag. Det går endå inga båtar fom med nästa vecka så det är ju inte så bråttom sen måste jag fara till ikea och handla lite grejjer till barnen :) Ska bli roligt. :)

Nu ska jag mysa med mina barn.

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback