Ynklig Mamma

Idag är jag en Ynklig Mamma.. Har feber, hostar och mår allmänt SKIT! jag hatar detta att vara sjuk. Dessutom har jag ju så förbannat svårt att ta det lugnt. Igår var grabbarna bus över på middag, jag var däckad redan då. Men vi hade typ 3kg kött som måsta ätas upp. Jag har verkligen inte tid med denna förbannade förkylning. Har haft detta i en vecka nu. Och det är verkligen inte roligt. Först hade Mika och Tilda den. Men dom vart friska fort. Nu har jag fått den och den verkar verkligen inte ge med sig... :( Ludwig har haft stegring igår och så även idag, men han är endå glad och pigg. Han bara skrattar och donar på med sitt. Imorse upptäckte han att han har fötter ;) Söta barn. Han tog tag i sina tår och bara stirrade på dom. haha. Men han hade en bra natt iallafall sov från 22.30 - 06 och sedan fr. 06.30-09 då tog Mika över och jag fick sova till 11.30

Vi har idag sett på lilla sjöjungfrun. Det var många år sedan jag såg den, och det var trevligt att se den tillsammans hela familjen. :) Tilda tyckte dock att den inte var så jätte bra. Inte lika bra som monstren sa hon ;) gullunge. Hon bara älskar monsters inc. :) sen har hon fått ögonen på djungelboken två, hon brukar alltid säga vet du vilka trix jag har lärt mig i djungeln mamma? Sötisen. :)

Idag ska jag bara fortsätta att ta det lugnt. eller jag måste ju fara till cheeky förståss.. Men jag måste samla energi tills imorgon för då är jag ensam hemma med barnen eftersom att Mika måste jobba. Han kan inte vara hemma med mig. Men jag ska försöka få Tilda till lekparken 3 timmar. Hon behöver det verkligen och jag hoppas hoppas att hon tänker fara. Men jag får se orkar ju inte strida med henne om det direkt. Men vi får se. Hon sa iallafall idag att hon ville fara dit :) framsteg. Hoppas... det är bra för henne att träffa andra barn dessutom får hon tre timmar frisk luft. :))

Nu ska jag fortsätta att kurera mig.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback