Midsommar över

Det var en bra midsommar. Dock ganska kort midsommarfirande för Ludwig är sjuk igen...
Men det  var bra, var på mammas stuga i sund efter att jag slutat jobba, sjukt god mat och trevligt sällskap. Dans runt midsommarstången samt lite sång :) Standard för våran familj :) Dock var jag bara med Ludwig mestadels eftersom att han som sagt är sjuk igen.
Men det var en toppen kväll, vi var hemma igen vid 21 tiden för att natta barnen och sedan vart det popcorn samt filmen the bodyguard :)

Midsommardagen vart det att fara ut till stugan igen ganska tidigt för att vara med familjen ännu en gång. Dom andra åren har vi stannat  över natten men nu vart det att fara tillbaka på morgonen.
Vi metade och var nere vid vattnet tillsammans med barnen på dagen samt fick lite sol innan det började ösregna. Så det var bra. Tilda gillar att vara på stugan för där får man springa och härja bäst man vill och man får bada och göra annat roligt :) Så det var en lyckad helg. Stannade även över på middag vilket var hur gott som helst :)

Sen fick man toppen överraskning på kvällen, Min kusin jennifer med familj kom hit till ön och stannar hela veckan :) toppen. Har inte träffat dom sedan i påskas som hastigast då dom kom ner till elmia mässan :) så det är alltid trevligt med lite tid tillsammans :) Dessutom har dom aldrig träffat Ludwig in real life än så nu fick dom göra det också. Dock är han ju inte på det bästa humöret eftersom att han är lite sjuk. Han har idag dessutom haft hög feber så jag hoppas på en ganska bra natt för förra natten var inte bra. men men. han kanske sover gott nu. ett tag iallafall så att jag ska passa på att sova tidigt jag med.

Mika är och fixar något till bilen. vad vet jag egentligen inte men. han har iaf massor att göra så att.. var även till ytterby ikväll tillsammans med sofi linus o vovvarna våra så dom fick bada :) och det gillade dom massor vilket är super bra. :) Så det var mycket trevligt, jag behövde ett avbrott från allt skrik och gnäll denna dag så det var ett perfekt avslut på denna kväll :) Tack sofi för sällskapet :)

Nu ska jag försöka göra något vettigt... en stund iallafall...

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback