blubb o blabb :)

Idag har det inte hänt så mycket. Det vart ju sommartid. Svårt att tro eftersom att det är förbannat med snö kvar på denna ö :/ Men det var ljust lääänge idag. var ut på en barbacka tur med cheeky och det var fortfarande ljust kl 8 vilket var härligt. Slapp man stressa med det iallafall... :)

Var även ut till min  mormor ute på prästö och prata lite strunt med henne så hon fick träffa barnbarnsbarnen lite :) Det var mycket uppskattat från båda håll :) Och sen hade jag turen att Mika och Tilda bakat kanelbullar idag :) Vi åt även hamburgare till middag som jag lagade :) GOTT!

Imorrn är det parken som gäller för Tilda. Jag o Ludwig ska fara till Sofi o lille Linus på fika. :) behövligt!!
Borde även hinna städa lite här hemma också... Men men.. Det finns roligare saker att göra än det. :)
Ska försöka tömma "gästrummet" på grejjer så att syrran kan måla där på torsdag. :)

Nu ska jag sova...

Kram Mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback