Födelsedags kalas :)

Igår hade jag förtidigt födelsedags kalas för mig :)) Blir ju hela 25 år på Torsdag :) Herregud vad tiden går fort då man har barn, jag var ju just 20 ;))

Nå det kom en massa folk, mest familj men oxo goda vänner.
presenter jag fick var:

- Pengar till ett frissa besök (välbehövligt eftersom att jag inte klippt mig på ca 12 månader haha)
- en askopp och ett paket cigg :)
- presentkort på mjuk o len :) Ska bli mycket spännande har aldrig gjort något sådant förr i hela mitt liv :))
- rosor
- ett jätte vackert pärlhalsband
- Sen fick jag o Mika tillsammans en weekend i jönköping två nätter på hotell inträde till bilsportmässan, tre rätters middag, inträde till rosenlundsbadet, barnvakt (mamma ska ha båda kidsen) hästvakt o kattvakt :)) bensinpeng, och ALLT VAR BETALT OCH KLART även båtresa samt frukost på båten :) Herregud vad jag vill att det blir påsk :) Ska bli så roligt att få spendera egentid tillsammans med Mika!!! :) Im so happy!!

Alla presenter var underbara och jag är så tacksam!



Ni ska alla veta att ni betyder enormt mycket för mig och jag är er evigt tacksam för dessa omtänksamma och fina presenter :)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Ååh så härligt med en lyxweekend, en sån ska jag också önska mig :)

2011-03-13 // 13:37:25

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback