igen!

Nu e Ludwig förkyld igen... Dock ingen feber som tur är.. Han har dock massa snuva och nyser massor. Kan ju vara glad att jag har kokat upp koksalt lösning åt lill herren... Men detta är 10nde gången han är sjuk sedan han föddes!!! Jag blir galen...

Idag hade jag han ute och sova. Jag har tagit bort termobasen till vagnen och satt sittdelen dit istället. La ut honom att sova i t-shirt o tunn fleece jacka, collegebyxor samt yllesockor. I tunn åkpåse på fårskinnet.. Han var GENOMSVETTIG!!! Jag fattar det inte.. han hade inte mycket kläder på sig, inga vantar och dessutom en tunn mössa! Och det rann svett om honom... Jag fattar inte alls... Verkligen inte.. Tilda fick man ha massa kläder på, samt en termoåkpåse.. Och hon hade lagom varmt... :/ Jag förstår verkligen ingenting...?!?!

Nåja imorrn ska jag ta bort fårskinnet och se om det blir bättre.. men ett äkta fårskinn brukar hålla ett barn svalt eller varmt beroende på årstid... :/ Han sover så dåligt om han har för varmt... han lixom rinner ur kläderna.. Men men... det ordnar sig nog... Ska träffa läkaren nästa gång vi ska till rådgivningen för 6månaders kontrollen.. Hoppas att han har något bättre svar den gången än förra...

Tilda sov iiallafall prick kl 9 :) Det går framåt. Och dessutom utan att strida och gapa en massa.. Hon gick direkt och lade sig. ;) glad mamma jag!

nej nu ska jag snart ta min tredje promenix för dagen och det blir Milas andra för dagen. Vovven behöver banta eftersom att hon inte ens kommer i sin reflexsele mera... :( Nå det är mitt fel.. jag har inte haft tid för henne och har inte haft ork att gå vettiga promenader heller. Men nu ska det bli ändring på det :)
Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Uscj stackars liten! Hoppas han kryar på sig fort! Kram till er

2011-03-16 // 19:42:12

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback