Tillsammans!!





Håll om mig då jag gråter. Håll min hand då jag går. Ge mig ditt stöd så jag orkar stå. Jag finns här för dig, jag vill att du alltid finns här för mig. Håll min hand så jag får sova lugnt. stryk mitt hår så jag får ro. Jag vill i din trygga famn för alltid bo. Jag vill bara vara nära. Släpp aldrig taget, låt mig aldrig falla. torka bort dom tårar som faller så att ingen ser. så att ingen ser dom sår som aldrig kommer läka... I din famn är jag trygg, ingen annan kan få mig att känna så.. Snälla lämna mig aldrig... Jag är för alltid din. Du är min. Släpp aldrig taget om min hand, låt mig inte falla... Tillsammans är vi oslagbara... Tillsammans är vi starka.. Tillsammans finns bara vi... Tillsammans är vi kärleken!

Min Mika - älskad av mig!

Kram Mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback