Träning



Nu har jag äntligen tagit steget.. Har börjat jogga/powerwalka :) Jag varvar jogging med powerwalk eftersom att jag inte riktigt har kondis att skena för fullt än :)) Så igår kväll gjorde jag mitt allra bästa försök. Jag nästan spydde så mycket tog jag ut mig. Och man ska fortsätta trots att jag blir illamående. Jag får absolut inte ge upp nu. Jag hoppas hoppas att jag innerligt klarar av detta. För jag vill faktiskt. Jag mår inte bra av att bara vara hemma och inte göra något. Och trots att jag inte joggat sedan jag var 15-16 år gammal så klarade jag endå av det! Dessutom har jag INTE ens träningsvärk?! så lika bra att köra på medans det känns bra iallafall. Jag hoppas att träningen senare ska ersätta rökningen. för jag vill verkligen sluta, men jag blir en riktig satmara då jag försöker sluta :( Så jag hoppas att detta ska hjälpa mig att sluta röka och börja röra mig mera :)

Sen måste detta göras oxo att jag promenixar eller joggar ordentligt för våran vovve har blitt överviktig :/ Hon mår inte bra av att vara överviktig. Så nu ska både hund och jag komma iform. Jag behöver INTE gå ner i vikt. Det är inte mitt mål med detta. Utan mitt mål är att få en kondition och en bra träningsform. Jag har verkligen inte tid att springa på gym eftersom att jag har fullt upp och dessutom rider jag ca 5ggr i veckan ibland mindre. Men jag vill göra något annat oxo. Jag skulle gärna vilja gå på gym men det kan jag inte :/

Så nu ska jag vara igång hoppas jag :)

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback