Bilder från mammablogg galan! :)

Det började med denna superfina inbjudan :)

Två snigga Chicks :)

THE GOODIEBAGS ;)

Mitt och Emmas hotellrum :)

(lite suddig bild)

Fördrink ute i solen :)

En massa festklädda mammor :) Linas rygg och hennes vackra håruppsättning :)  Vi fick champange :)

En underbar bild på en underbar Mamma ;)

Utsikt från terassen, naturhistoriska riksmuseet :)

Tre UNDERBARA MAMMOR! <3

Och jag :)

Trappan ner från restaurangen :)

Lobbyn :)

Dags för lotteri :)

Vita damer sitter o solar :)

Glassar i solen på båtdäck :)

Vindstilla och vackert :)

Innehållet i goodiebagen :) Alla papper som ligger i en "hög" är rabatter och erbjudanden av olika slag :)

DETTA VANN JAG I LOTTERIET SOM VAR PÅ SÖNDAGS FÖRMIDDAGEN!!! IIIIIIHHH!!! HAPPY HAPPY ME!!!

Och den skriver ut super fina bilder för det har jag och Tilda testat :))

Så det har faktiskt varit en toppen helg tillsammans med tre toppen brudar, har träffat nya bekanta och jag beklagar att jag inte har bilder innifrån själva galan, men jag hade telefonen i emmas väska och vi satt inte vid samma bord utan flera bord bort så det var inga bilder för mig. Men jag ska "ta" några från emma och åsas bloggar då dom har laddat upp några bilder därifrån :)

Och som den sanna ålänning och familjen annorlunda följare man är så vart man ju lite till sig över att dom flesta av familjen annorlunda mammorna var där :))

Jag tackar dom tjejer som satt vid mitt bord för en super trevlig kväll med skratt och trevligt sällskap! Hoppas att vi ses nästa år igen :)

Och ett stort TACK till tjejerna som ordnade galan och gjorde detta möjligt för oss mammor att få skämma bort oss i 24h :))

Många Kramar Mamma Bammen


KOMMENTARER,

Åååh så härligt det måste ha varit!! :) Jättefina bilder och du Malin, du var suuupersöt i klänningen :) Kramar <3

2011-05-10 // 06:17:33
» Ninni

Åh det låter som ni haft jättehärligt! Det såg skönt, fint och härligt ut! Ni var ju jättefina i era klänningar ju! Vilken härig upplevelse det msåte ha varit!! Hoppas ni njöt och sög i er alla upplevelser nu så ni kan ta fram och njuta av fina minnen vid behov!

2011-05-12 // 05:35:34

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback