God Morgon :)

Idag vart det morgon redan 06.30 då tyckte Ludwig att det var slut på sovandet. :) bara att gilla läget och stiga upp, desto mer hinner jag få gjort idag :))
Tilda var feberfri igår men imorse hade hon feber igen :( Så vi får se hur det blir med blomkrukshandlingen idag samt blommorna. Hoppas att hon piggnar i. Det blir iallafall ingen park för hennes del. Jag börjar också känna mig ganska förkyld... Inte bra. Ska dricka finrexin och be att det inte blir mer än en rinnig näsa :) för på lördag smäller det :) Då blir det mamma blogg gala :)) Ska bli roligt att fara faktiskt.. Hoppas bara att klänningen passar :))


Nu ska jag äta frukost med barnen. update igen lite senare.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Sus

Länge sen jag sett Tilda nu. Men oj så hon börjat likna på Mika iaf, riktig kopia. Kram

2011-05-02 // 15:52:49
» Dez

En sån lycklig människa jag är som har förmånen att få ha dessa underbara personer i mitt liv.

Puss & Kram ti mommos gulden <3

2011-05-02 // 19:03:03

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback