Imorgon bär det av :)

Imorrn e det dags för gala :)
På morgonen går båten kl 08 till det avlånga landet sen tar det 2 timmar med båten och efter ytterligare ca 1 timme borde vi vara framme vid mamma galan :)

Hoppas att det inte gungar på båten för då kommer jag att må riktigt dåligt :/ Men det ordnar sig nog :) Jag kör och det betyder att jag inte kommer att dricka mer än 1 glas vin till middagen eftersom att jag ska köra till täby dagen efter för vi ska Shoppa lite då vi endå är i sverige. :)) Jag behöver lite t-shirts och kidsen behöver lite kläder dom oxo :))

Så att så att... uppdaterar imorgon med bilder på hotellet och lite sådär :)

Ha en trevlig helg alla!

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Låter bra det, ha det skoj och vi kanske syns på båten!

2011-05-07 // 05:34:16

Hej! :) Vad händer idag då :)? Kram söt du är!

2011-05-07 // 06:30:47

Hej.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kramar Pappa Gabriel..

2011-05-07 // 06:44:06

Hoppas du fick en "lung" sjö när du var på båten ;)

2011-05-08 // 00:10:36

Hoppas du fick en "stilla" sjö på båten!

2011-05-08 // 00:11:29

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback