Nu jevlar vart det panik!

Klänningen jag hade tänkt ha på lördag PASSAR INTE!!!! Jag skulle inte ha legat på latsida med träningen, jag skulle ha ätit mer sallad!!! helvetes piss!!! O det finns INGENTING i våran såkallade storstad!!! shit shit shit!!!! Och inte hinner vi via arninge heller påväg till galan eftersom att båten är iland kl 9 svensk tid butikerna öppnar 10 och vi ska vara på hotellet kl 11 jag vill verkligen inte stressa!!!

Jag vet att syrran har MASSOR med klänningar och jag hoppas att hon har ngt... Annars är jag LURAD!!! det jobbiga är att hon har mycket större boobs än mig så ibland passar ju inte hennes kläder på mig... Helvete att jag inte kollade detta tidigare... suck...

Nåja... jag vet att jag gått upp i vikt men jag trodde faktiskt inte att det var så jevla mycket... jaja inget att göra åt... det e dom förbannade minipillrens fel... :(

Nej jag uppdaterar imorron hur denna cirkus kommer att sluta... :/

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Oj ja jag kan tänka mig att det är lite panik då! Men du - gått upp i vikt, har jag svårt att tänka mig!

Men vad har du tänkt för typ av klänning?? Jag har väldigt dåligt med klänningar över lag dock.... men nån speciell typ/sort? Lång eller kort??

2011-05-04 // 05:00:24
» Tova

hihi, du är nog inte ensam om att ha klänningspanik ;) jag står i valet och kvalet mellan att lida i butikernas provrum och ändå inte hitta nåt; eller att försöka klämma in sig i nåt gammalt i garderoben :P

Jaja, hoppas man kan slappna av och ha skoj i vilket fall som helst ;D

2011-05-04 // 15:35:56

Ninni: Ja jag hade tydligen gått upp ganska många kilon sedan sist :/ Men jag har ju varit gravid och dessutom legat på latsidan med träningen.. :/ Jag var till Lina ikväll och tog hem två klänningar som jag velar mellan. Men tack endå för erbjudanet :)



Tova: Ja denna Ö har inte så jätte mycket utbud och risken finns att man har samma klänning som sitt resesällskap och det känns inte så bra. men jag hoppas att det löser sig för både dig och Mig :))

2011-05-04 // 19:37:26

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback