Trötter

Jag har varit jätte trött dom senaste veckorna... :/ Och NEJ jag är inte gravid, det kollade jag faktiskt ;) Och det stod NEJ på stickan så det kan jag vara glad för :) Men jag tror att det är mitt HB som är  lite lågt. Har börjat att ta järntabletterna men jag får så rackarns ont i magen av dom så jag hoppas att det snart e fart på mitt HB igen :) Får se hur det går :)
Mitt nya hälsosamma liv går det ganska bra med. Har inte druckit läsk eller ätit snask eller chips på 5 dagar nu :) Yey! det känns bra iallafall ;) Bara att få igång motionen till så ska det nog bli bra i slutändan :)
Är så förbannat arg på mig själv att jag och barnen försov oss imorse då vi skulle ha varit till tildas dagis och hälsat på.... jag blir så trött på mig själv... suck... men men. ska ringa dit imorgon och fråga om vi inte kan få komma en annan dag istället. för jag vet att en annan mamma inte hade tid att fara idag så dom skulle få komma en annan dag. så jag hoppas verkligen att tilda oxo kan få göra det :)
Har annars inte gjort mycket idag, har varit ut till min mormor och hälsat på det var trevligt. barnen var glada och ludwig använde sin charmigaste sida som vanligt även tilda delade ut kramar och pussar i massor ;) (att hon gör det frivilligt händer väldigt sällan) Sjukt gulliga barn jag har :))
Sen var det full fart hela eftermiddagen. Ludwig har mest bara ätit idag och inte sovit mycket alls. Men sen har han tagit natt vid 19 och sovit till 08 så inte ska man klaga på det inte. Tilda har börjat somna vid 20.30 för nu har jag bestämt att vi ska ha rutiner, för det blir mycket lättare då Tilda sen  börjar på dagis så att vi har koll på rutinerna och barnen vet vad som gäller. :) så det kommer säkert att ta ett tag, men det kommer att gå bra och bara vi båda vuxna kör samma race så kommer det att gå jätte bra :) För tilda är ett rutinbarn och kommer att må mycket bättre av att ha rutiner igen :) Visst det kommer att gapas och skrikas och trotsas om en vecka eller två men så länge vi står på oss så kommer allt att gå kanoners :))

Imorgon fyller min underbara sambo 30 år :)) fränt tänk vad tiden har gått fort, det var inte länge sedan vi vart tillsammans tycker jag. men vi har hunnit med två kids, köpt hus, skaffat vovve och en massa annat sjukt roligt :) Så inte känns det som 8 år tillsammans iallafall ;) Mika kommer inte att få någon present imorgon, för jag har ingen aning om vad jag ska ge honom... jag hoppas verkligen att han ska komma på vad han önskar sig men det ser inte ut som det iallafall.
På lördag ska jag jobba 8-13 och sedan kommer det lite familj och vänner över för att grilla och äta tårta samt dricka kaffe :) Nice! Dock blir det inget supande för vi har barnen. Jag hade inte hjärta att fråga mamma om hon kunde ha barnen för hon har haft dom så mycket endå. Så vi får ta igen supar festen i sommar istället ;)

Nej nu ska jag sova... så jag orkar baka massor med muffins samt tårtor imorgon :))

Natti natt. kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Maria

Testa kreuterblutsaft, finns på hälsokostbutiken , bra mot lågt hb-värde, brukar dricka den själv.

2011-05-13 // 10:56:25

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback