Åhs

Fick brev idag från åhs att remissen till tyks har blivit skickad... Det betyder att vi snart ska fara med Ludwig till åbo.. Är sjukt nervös dock sa Dr jun att det är ett rutiningrepp och att det kommer att gå bra. Men jag är orolig över sövningen, för på akademiska fick jag följa med in i OP o vara där enda tills tilda somnade. Jag hoppas att det blir samma med Ludwig.. För jag vill inte att dom tar honom och vi inte får vara med för det är viktigt för mig att få vara med.. Jag är jätte mega nervös och har ont i magen över detta. Men jag vet att det måste göras för Ludwigs skull.... Sen är jag jätte nervös över finskan då varken jag eller mika pratar finska så jag hoppas att det är en svenskspråkig läkare eller iallafall engelsktalande och jag vet att finländarna ogärna pratar svenska och engelska... Så nervös blir jag... Hade ju velat fara till sverige men där är väntetiden jätte lång.. Men jag är glad att mika kommer med för jag vill verkligen inte vara ensam igen om detta som jag ofrivilligt blev då tilda fick fara till akademiska o mika ej fick plats i helikoptern o inga båtar gick förens juldagen... Hujhuj.. Nå bara att vara positiv och se det från en bra sida... Men jag återkommer med detta ämne då jag vet mer om när vi ska fara <3

Kram Mamma Bammen


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback