the real love...

det är mina barn det :) dom ger mig så otroligt med kärlek och omtanke. trots att man ibland bara vill gå och lägga sig för att dom båda strider och gapar med varandra. men endå känns det stort att få ha dess två små troll och få vara deras mamma. jag sa förut att jag aldrig ville ha barn och att jag skulle leva ensam med en massa djur istället ;) haha så det kan gå :) ingen av våra älsklingar är planerade och det har verkligen inte gjort någon skillnad. Dom har varit otroligt välkommna för det och både jag och Mika har växt in i rollen som föräldrar men det har varit en enormt rolig resa och vi tillsammans har vuxit som ett par och faktiskt har blivit mer vuxna mot varandra. Det har inte alltid varit så. Förr bråkade vi ofta och mycket ibland lite för ofta. Vi skrek mer eller mindre åt varandra alla dagar. Men så kom Tilda och livet vart annorlunda. Vi brukar säga åt våra vänner att ni har inte en aning om vad det innebär att ha barn förren ni har egna små guldkorn. Dock tycker jag att med Ludwig att det har gått mycket smidigare med allt, amning och blöjbyten, osv och att han har sovit i egen säng sedan han föddes då han inte alls ville sova med mamma och pappa och det vill han fortfarande inte. Han älskar sin spjälsäng samma säng som tilda avskydde och ville bbara sova med mamma och pappa. lite ironiskt faktiskt :) Men det bevisar bara att alla barn är olika fast att dom är syskon eller inte. Jag är så glad att vi har Tilda och Ludwig dom ger oss så mycket och vi har otroligt  roligt tillsammans som familj. Jag och Mika brukar säga att TILLSAMMANS ÄR VI OSLAGBARA.  det har vi egentligen gjort sedan vi vart tillsammans med då barnen kom vart dom naturligtvis inblandade i det uttrycket. :) Vi älskar våra barn jätte mycket och vi är otroligt tacksamma för att vi har fått dessa underbara barn :)

Jag är glad och tacksam varje dag att jag får dela alla dagar tillsammans med min familj :)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback