jahapp

ska jobba ikväll och imorgon :) ska bli roligt och sen på torsdag ska vi fira ludwig som fyller 1år Ojoj vad tiden har rusat fram :) skulle vilja fara till tierp arena på lördag men vi har ingen barnvakt för mamma o pappa ska ha albin mellan fredag-lördag så då kan dom inte ha våra barn mellan lördag-söndag :( lite ledsamt men men så är det bara..... man kan inte alltid få som man vill... men jag skulle behöva en liten paus och egentid för mig själv tillsammans med bara gobben. :) det är open by night på fredag så jag ska ta med mig tilda och fara och handla något roligt åt henne för hon fick presentkort samt en peng i födelsedagspresent :) så något ska vi väl hitta. iövrigt har jag haft det bra med humöret så kanske det börjar bli bättre ;) hahah! nje nu ska jag ta det lugnt ska snart hämta våran prinsessa som blivit firad på dagis idag :) gullunge :) skrivs senare! kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Mille

Vad har hon för tider på dagis? Vi har inte sprungit på varandra där än :)

2011-09-27 // 14:10:28

hon går 9-15 tisdag-fredag :)

2011-09-27 // 14:25:34
» Sus

Ja det är viktigt att få ladda lite kvalitetstid me gubben emmelanåt för att orka med vardagen.

2011-09-27 // 16:13:19

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback