Medryttare



Då har jag äntligen fått ändan ur vagnen och skaffat medryttare till cheeky 2-3ggr/vecka då jag har insett att jag kanske inte har full kontroll över läget något mer och att jag inte klarar av att hålla på som jag har gjort hela sommaren för det har bara gjort att Cheeky har blivit lidande :( och tjock... (inte bra för hennes rygg alls)

Men nu har jag hittat en tjej iallafall som verkar gilla Cheeky och jag hoppas att det funkar och att det "klickar" mellan dom :) Cheeky är ju supersnäll i all hantering och även ridning så jag hoppas och tror och vill att allt ska gå bra :)

Ska försöka att inte vara ett kontrollfreak och hoppas på det bästa för jag behöver verkligen hjälpen och jag är jätte jätte glad att Hon ville försöka ha Cheeky :) så nu håller jag bara tummarna att det fungerar verkligen. Ska snart göra en beställning från nya horze katalogen också till Cheeky ett nytt schabrak och nya ridbyxor till mig, sen ett bar benskydd som är reflexer hela dom så att vi syns i skogen, samt reflex till stigbyglarna så att vi verkligen ser ut som en vandrande julgran måste även skaffa läderbalsam för mitt mådde inte så jätte bra :/ rackarns!

Men men det kostar att ha häst och ligga på topp och jag skulle aldrig aldrig byta ut henne mot något i världen! Hon gör mina dagar ljusare och jag är så glad och tacksam att jag har henne. :)

Nu ska jag försöka fördriva tiden och vänta hem Mika för han har ju som sagt varit i sverige... men snart snart är han hemma :))

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Nej det kostar verkligen att ha häst! Ja egentligen alla intressen kostar ju ofta en hel del! Spelar du golf, seglar, rider, dansar eller what ever så ska det vara utrustning och dyra grejer. Men hästar ÄR ju så mysiga!

2011-09-07 // 21:39:39

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback