Inskolning

Idag var det dags för Ludwig att bli inskolad på dagiset där han ska gå :) det gick bra och han var glad hela tiden, han gunga, åkte rutchkana o lekte för sig själv med bilar o annat. Han ritade sin allra första dagisteckning också :)) min lilla grabb har blivit stooor :) personalen var urgullig o han värkade gilla dom :) dessutom var det en liten grupp barn vilket är bra och det fanns tre st som var i ludwigs ålder :)) så det blir nog bra det här. Det är bara mamma hjärtat som blöder lite extra när det börjar dra ihop sig för jobb för min del vilket betyder mindre tid med barnen... Eftersom att jag jobbar morgon/kväll o varannan helg ledig. Dock hoppas jag att barnen kan gå bara 80% det skulle vara bra och sen får dom ju vara lediga då jag är det :) så allt löser sig. Nu ska jag sova så vi orkar med imorgon också :)

Kram


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback