Sköna söndag

Idag har det varit en ganska bra söndag faktiskt. Har tvättat massa tvätt och städat huset, tilda har medans lekt med sina barbiedockor o fixat och donat, imorgon ska hennes kaos till rum städas ;)
Under tiden jag städa sov jr 3 timmar :) LYX! händer mer sällan nu förtiden men sen hade han en riktigt dålig natt också så då förstår jag :)

När Mika kom hem stack jag till stallet och mocka, gick inte att rida eftersom att det var glas halt på stallbacken :/ bittert... men men... nya tag imorgon och hoppas att iaf ridbanan går att använda :)

Sen stack vi till mamma o pappa för middag :) fick ju då Pappas delikata kotletter :) MUMS!!! han kan han bara han vill o har tid ;) Hade en binge syskon där också med respektive o mina söta syskon barn ;)
Roligt att träffa dom. Tilda och Ludwig badade och sedan for vi hem o barnen har sovit sedan 20 tiden :) det betyder tidig uppstigning imorgon :)

Ska även berätta att jag och Mika ska renovera här hemma. Blir stora badrummet, tvättstuga samt två sovrum :) roligt roligt ska försöka börja så fort jag har burit ut en massa saker till garaget som är ivägen :) Har hittat en fototapet som ska vara i vårat sovrum, sen försöker jag övertala Mika att vi ska köpa en ny säng eftersom att våran faktiskt är 7år gammal?!! för jag vill ha en mindre säng och en sängstomme denna gång en vit jag har suktat efter LÄNGE har funnits på Ikea och jag hoppas att jag får igenom min vilja för denna gång ska sovrummet bli som jag ville ha det från första början :) Ska försöka fixa bilder till er inom några dagar så får ni se hur det blir från början till slut :) I like it! Ska bli roligt att få göra något som faktiskt blir till något bra efteråt :)

Men nu ska jag sova, tröttmössa som jag är idag...

Kram Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback