Frågor kräver svar ;)

Jag får ofta frågan hur jag hinner med allt. Jag har judå 2 barn, 1 häst, 1 hund, 1 katt 1 hus som är ca 112 kvadrat bostadsyta. 3 sovrum 2 dass kök matsal o vardagsrum :) när ludwig var bebis följde han med mig till stallet då jag fortfarande amma, då tog jag även hunden med mig, gick promenad med häst hund och barnvagn :) då han blev större o slutade amma så fick han vara hemma med pappa o tilda. Jag åkte ofta till stallet mellan 17.30-20 beronende på om jag rider eller ej. Så är det fortfarande. Vi stiger upp ca 07.30 på vardagarna tilda till dagis kl 09 jag o ludwig brukar sysselsätta oss med diverse saker sen sover han oftast mellan 11.30-13.30 ibland lägre då går jag en 45min promenad med mila sen städ o tvätt samt försöker hinna med lite egentid. Hämtar hem tilda kl 15 för att sedan ha middagen klar alla dagar kl 16.30 då mika kommer hem. Kl 17.30 åker jag till stallet. Där är jag till ca 19.30 ibland längre eller kortare beror på. Sen hem för att natta tilda kl 20.30 efter det brukar det bli ca 1h promenad o träning med Mila ;) så ja jag får nog dagarna att gå. Dessutom har min medryttare cheeky tre dagar i veckan :) så jag har tid för barnen också :) full rulle med andra ord :)

Kram mamma bammen


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback