BUZZ

Purina One Kattmat för steriliserade katter som är speciellt uttagen för sterliserade kattor då dom som hundar kan ha problem med vikten. Men om ens katt har mycket päls syns inte alltid övervikten. Och denna produkt skall även se till att katten får bättre matsmältning och finare päls samt bli mer energisk då den under en tre veckors period ska gå ner i vikt. Våran katt är väligt musklad men har urdålig päls som blev efter att vi kastreade honom har den inte riktigt blivit detsamma. Och han har också bara ätit friskies torrfoder förut eftersom att han vägrat annat, men nu sedan jag började invänjningen denna vecka lämnar han hellre bort sitt gamla torrfoder för att enbart äta Purinas. Vilket jag ser som ett gott tecken på att han tycker att det är jätte gott och det är jag glad för. Vår katt väger ca 7,5kg och är enligt veterinär överviktig. Men han har heller aldrig varit speciellt aktiv, han sover helst hela dagarna och går ogärna ut. Men sedan vi började med detta har han varit mer vaken och på G och mycket mera alert :) Och då har det bara gått ca 7dagar. :) men sen kan det vara beroende på katt också eftersom att alla kattor är individuella. Men jag är övertygad om att detta är det enda rätta för våran katt :))

Så prova du också under en 3veckors period :)


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback