Gift eller ogift...

För min del kommer jag att förbli ogift. Det var meningen 2013 men det blir inte så. Många undrar varför? Mitt svar är enkelt. Det är min och Mikas ensak och dom närmaste vet. Mer än så finns inte att tillägga så att Ni snokande människor där ute kan sluta snoka för det finns inget att snoka efter. Vi har det bra som vi har det. Två fina barn och varandra det är allt vi behöver. Det finns inget drama för er att leta efter då kan ni vandra vidare till någon annansliv att förstöra. För här finns inget att hämta...

Älskar Mika. Barnen. Mila. Cheeky. Brutus.




KOMMENTARER,

Mycket bra skrivet Malin!!:)

2012-03-07 // 16:54:26
» Dez

Jag hoppas iallafall att ni ombestämmer er tillbaka <3 <3

2012-03-09 // 07:56:29

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback