Hårfager mini man :)

Tänkte lägga upp bilder på Ludwigs hår :) för jag har aldrig sett ett barn med likadan friss som våran son har :)






Ett tiktigt litet charmtroll :)

Antagligen kommer jag aldrig vilja klippa honom men han börjar få lång lugg så jag vet att det snart är nära att babylockarna faller MEN jag har ju det iallafall dokumenterat denna gång :) Tilda hade lockigt hår men inte alls på samma sätt som Ludwig har :) Men nu har hon så långt att det är nedanför skulderbladen, hade tänkt ta bild på hennes hår också men tösen har feber och sover mest hela tiden. Inte roligt att vara fotomodell då inte :/

Nu ska jag fortsätta kika på revenge. Och sen ska jag sova. Hoppas på att barnen sover till halv åtta och inte halv sju ;) hehe... kan bli svårt det...

Kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback