Tillbaka till verkligheten

Idag har vi varit ute hos barnens mormor o morfar. Alltid lika roligt :) Middag och badat bastu har vi gjort :) Mycket trevligt. Dock åkte moffa iväg till västerås för att göra ett jobb antar jag eftersom att han har lastbilsfirma och kör saker åt folk här hemma :) behöver ni buss eller lastbilschaufför ska ni ringa Sunds Buss eller Leif Lastbilstransport :) (sådärja då smög man in den reklamen ;))

Nå iaf så däcka L o T i bilen påväg hem.. Det slutade med att Ludwig somnade för 10 minuter sedan och Tilda fortfarande kommer gående i korridoren för att vilja ha sällskap i sovrummet. Så jag hoppas hon somnar snart eftersom att dom ska tidigt till dagis imorgon redan 07.30 ska dom vara där. Och Jag hoppas att allt kommer att gå bra och att ingen av dom kommer att vara allt för trötta då jag hämtar dom på eftermiddagen. Men jag tror att dom kommer somna tidigt båda två eftersom att det är deras allra första heldag på dagis. :/ Och jag ska börja jobba efter att ha varit hemma i nästan exakt 2år eller jag har ju hoppat in på Trobergshemmet så mycket jag har kunnat men jag ska ju börja mitt ordinarie jobb imorgon så det är tillbaka till verkligheten och jag hoppas att det kommer vara givande. :) Det kommer iallafall att vara mycket att lära sig igen och alla nya rutiner ;) Men det kommer nog att gå bra hoppas jag :)
Ser verkligen framemot att få börja jobba och tjäna mina egna pengar :) Kan betala mina egna räkningar och slipper leva på Mika :) Dessutom kommer det att kännas mycket bättre, dessutom kommer jag på mina lediga dagar få vara hemma med barnen vilket jag ser extra mycket framemot och dessutom vara ledig varannan helg vilket är en väldans lyx att få vara i mitt yrke :) glad jag! det betyder att jag inte missar allt för mycket kvalitetstid med barnen <3

Idag har jag också lekt med kameran och tagit kort på mammas frassar Edward och Grålle som jag födde upp med nappflaska från 4veckorsålder. Då jag hittade dom i ett dike på den lokala skroten och eftersom jag var höggravid kunde jag inte lämna dom eftersom att jag var inne i byggabo perioden och kännde att jag var som deras "mamma" dock kunde vi inte behålla dom själva så jag gav dom till mamma och pappa :) och dom har det jätte bra där dock tror dom ju att dom är hundar eller människor ;) hehe! Nåja här kommer lite bilder på dom iaf.





Nu ska jag varva ner och sedan sova jag också!

Taggad till tusen inför imorgon och jag kommer blogga imorgon efter jag varit på bio med syster och Min Jossan <3

Kramis

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback