Velande om resa eller inte...

Mika vill att jag ska fara till Gran Canaria. Men jag får bara ta 1 barn med mig. Och jag vill ha båda med mig även om kanske inte Ludwig har något utbyte av det men endå. Egentligen vill jag att hela familjen ska fara men Mika vill stanna hemma... Det är jobbigt. Han säger att jag får fara helt ensam om jag vill, men det känns inte helt ok. Jag vet att han ska fara till USA i höst/vinter om det blir av och då kommer jag vara ensam med båda barnen. Men samtidigt vill jag hellre åka med honom till USA 1 vecka istället för att fara helt solo till gran canaria med mamma och becki... och jag vill  träffa johanna som jag inte sett på snart 3 månader och det skulle vara super kul att träffa henne. men jag tror inte att jag kommer ha roligt om jag åker ner ensam utan barnen och jag kommer bara att sakna dom... och gå runt och undra hur dom har det hemma... :( och ha dåligt samvete över att dom ska vara på dagis mellan 07.30-16.30 för att jag är borta... suck...

Nåja jag har en annan plan också att istället fara till Ullared  med Sandra o Jossan för att shoppa mig medvetslös men vi får se nudå hur det kommer att gå med allt... det är ju ganska dyrt att resa ner och jag vet att jag måste skaffa pass till både mig och barnen och resväskor, sommargarderob till oss alla tre och ja herregud vad mycket saker man måste ha med sig då man reser med barn... :/ nå det löser sig. jag ska bara sluta vara så förbannat rädd för katastrofer och annat som jag inbilldar mig att ska hända....

Nu fortsätta städa innan kvälls jobbet....

Kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback