Ont.

Idag är en sådan dag då det gör ont i hela min själ och i mitt hjärta. Och egentligen vet jag varför. Men ibland är det bäst att bara förneka det som är jobbigt i ens liv för att ens överleva. För att ens orka försöka ta sig framåt. För att ens orka tänka. Jag har bara haft motgångar denna månad. Det enda positiva med allt är väl att barnen fyller år snart. Mina stora barn. Ja jag kan faktiskt också vara en deprimerad människa. Jag har inte alltid bara roliga saker att berätta även om jag alltid väljer att ta den vägen. Jag har några få vänner jag litar på. Några få vänner som vet saker jag inte vill att andra ska skvallra om. Jag själv bestämmer över mitt liv. Jag vet att det finns andra som har det värre och jag vet att varje dag lider miljontals människor mer än vad jag någonsin i mitt lilla liv kommer att göra. Men just denna dag är ingen bra dag för mig. Jag ser bara ledset idag. Jag vill inte sörja jag vill inte gråta, men idag har jag inte gjort annat än just det. Jag vet att allt löser sig men jag vet också att det kommer vara en lång väg tillbaka till att vara Bammen igen. Jag är glad över att jag har Mika och barnen. För just nu är jag allt annat än kaxig. Men det kommer bli bra jag vet det inners inne.

Kram bammen


KOMMENTARER,

Gullevän,hoppas att det ordnar sig för dig,STOR styrkekram från mig.

Svar: kram
BAMMEN

2012-09-20 // 20:40:26
» Jenna

Kram! <3

Svar: kram <3
BAMMEN

2012-09-20 // 20:48:48
» Mamma

När det är jobbigt är det tillåtet att oxå ha det jobbigt, alla har rätt att känna och leva ut sin känsla och upplevelse. En sida av saken är att du klarar vad som helst för du är så stark och en klok person.
Mitt stöd har du i vått och torrt.
Älskar dej <3

Svar: Älskar dej mamma <3
BAMMEN

2012-09-21 // 10:34:05

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback