Ny dag

Idag blir det nog ganska lugnt :) Eftersom att det regnar, och jag gillar inte regn. Ska senare idag fara till Cheeky o smörja henne på alla hennes skavsår :/ Nåja det måst göras.
Tilda sov över hos mommo o moffa igår och är påväg hem, då ska vi fara till sparhallen o titta om vi hittar ngt roligt :) Skulle behöva inhandla lite krukväxter snart till detta hem :) det börjar kännas som att hösten är på inkommande :( Men det blir nog bra det oxo, den 1 september börjar ju tilda på lekparken mellan 12-15 vilket jag hoppas att kommer att gå bra ;) Men det tror jag att det gör eftersom att hon är ganska social av sig, dessutom får hon träffa andra barn i sin egen ålder :)
Vilket är jätte bra för ¨då får hon tillbaka rutinerna igen :)

Pyret sparkar och mår bra, har inte fått svar på blodproven ännu så jag antar att allt såg bra ut :)

Hm den 4de september är det street race här hemma på flygfältet, det ska bli roligt men lite tråkigt att vårat team står utan bilar detta år, men vi får vänner från sverige som ska köra så lite hejja hejja blir det ju. Det andra tråkiga var ju att vi skulle fara på kräftskiva till Lina o Tanja den kvällen men eftersom vi har huset fullt med svenskar vet vi inte om vi tar dom med oss och åker dit eller om vi stannar hemma o har egen kräftskiva, vi får se. Och dessutom kanske pyret har kommit då så vi får se lite hur det blir med den saken. Men det vet vi nästa vecka :)

ikväll ska vi fara på middag till goda vänner, mika ska svetsa ett grenrör som hade gått sönder, fy fan vikken duktig karl jag har! Han e verkligen duktig både på att mappa bilar samt bygga dom och bygga burar till dom jag kan bara vara stolt över min handyman!

funderar på att köpa ny bil, men jag behöver sälja min först. 4000euro ska jag ha för den men det täcker inte den bil jag vill ha så jag kanske måste låna lite pengar av banken ;) men det visar sig. Mika e inte impad över att jag ska ha ny bil, men han vet att det inte håller i längden att köra v40 eftersom att vi har hund och snart 2 barn. det kommer att bli trångt i den bilen, men men... det visar sig. Kanske jag får den bil jag vill ha tillslut. man ska aldrig sluta drömma hehe..

nu ska jag se om jag orkar rasta snabeldraken lite för Mila lossar massor med päls igen.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Parken e verkligen toppen bra! Tilda får leka av sig lite o du hinner med nya bebisen lite bättre.

2010-08-18 // 14:24:07

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback