sova vad e det??

Nåja man har ju vant in sig tills bebis kommer iallafall :) Har soviit nästan ingenting på tre nätter, börjar bli jobbigt... men men... Tilda bestämde iaf sig för att inte sova längre än 07.00 idag. Kanske lika bra det. ;) Mår
r lite illa och har huvudvärk, men det går nog över...

Igår var jag till veterinär m Cheeky, fick inte det besked jag ville ha, men det blir iaf medicin i 14 dagar. Men det e bara att ta nya tag och hoppas på det bästa :) Ska snart fara och ge henne den första dosen. Hoppas att hon äter den bara :/ Men det tror jag. blandar ju det med foder ;) Hoppas kan man alltid göra..

Det regnar idag, jag vill verkligen inte ha regn.. :( Ville ha sol så att jag o tildi skulle kunna göra ngt roligt :)

hmm.. pratas mer senare...

mamma bammen


KOMMENTARER,

Ja det lkänns igen det där, att man inte får sova så mkt då man har en stor varm mage att brottas med.

Hoppas du får sova snart så du orkar sen när det sätter igång!

2010-08-24 // 12:49:52
» tina

fin blogg du har :D

kika gärna in på min med:)

2010-08-24 // 13:29:18

Vem är Cheeky? ;P

2010-08-24 // 13:36:03

Tack Tina :) Det ska jag absolut göra.

Annica: det är mitt varmblodssto på 7 år som jag köpte förra hösten :) En underbar tjej :)

2010-08-24 // 20:56:50

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback