d va ett tag sedan...

Det var ett tag sedan jag har skrivit igen.. Har inte orkat eller haft tid. Men idag har jag faktiskt lite tid över. Idag har Tilda varit med sin Mommo på förmiddagen för jag var till veterinär med Mila och fick henne stereliserad, det gick ganska bra för henne. Men hon är hemskt ledsen, och verkar ha ganska ont.(mila alltså)

Men för tildis har det gått suveränt som vanligt, tösen åt gröt och tog ersättning och var hemskt glad och nöjd med detta, det känns bra att hon äter och dricker ersättning om det behövs. :) Det är jag hemskt tacksam för hon har tagit det hela hemskt bra med att äta pure och dricka ersättning ibland. Faktiskt speciellt ersättningen har gått suveränt att ge henne då jag inte har kunnat pumpa ut mjölk, vilket gör att jag ibland kan ha ett vuxenliv och göra saker utan Tildis. Men det känns endå konstigt att vara utan henne dom korta stunder jag gör ngt annat. Men men sånt är livet. Ikväll åt Tildis jätte bra och det gick bättre än det gjorde igår så alllt går framåt. :) Satt även i sin egen stol och blev matad, hon fick lite frukt pure som efterrätt det gillade hon också. Gottis. Men att vila före vi ska fara på kalas det går sämre. hmf. hon ligger i sin säng och snackar för fullt just nu. Nu ska jag gå och se om det finns någge att äta i kylen, men knappast. har inte varit och handlat idag...

Vi ses imorrn.... Kram Mamma Bammen <3

Jag är sååå stolt över Tilda som gör stora framsteg alla dagar <3 ÄLSKAR

KOMMENTARER,

Ha en riktigt bra tisdagskväll! ♥

2008-02-05 // 17:29:56

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback