lördag.. igen...

Sitter fortfarande ute på landet och har det för jäkla bra tillsammans med Mika och Tilda. Ja syrran Johanna och hundarna är ju också här, men jag känner en ro över att vara ute på landet. Jag älskar att vara här ute och bättre kommer det att bli eftersom att sommaren närmar sig med stormsteg och det betyder massa tid att vara ute på stugan, utan tv eller telefon. SKÖNT. Men Mika ser inte riktigt framemot det han iallafall, men det gör jag eftersom att jag vill det så hiskelis mycket, slippa all stress över att vara inne i stan och se alla fulla människor. Jag har en enda önskan just nu och det är att bygga hus. Jag vill inget hellre än att bygga ett litet hus åt mig och Mika tillsammans med Tilda så att vi kan ha något eget. <3

Idag hade vi babysim igen. roligt tyckte jag men inte lilla tilda, hon var för trött antar jag , hon hadde bara sovit 20 min före vi var och simmade inte tillräckligt visade det sig ganska snart. suck. men det gick bra så länge jag sjöng för henne och roade henne med alla medel möjliga. :) Lilla snuttis. Men iallafall sen skulle jag ha träffat becki i stan men hon orkade inte och jag ville inte gå på stan helt ensam, suck så det blev inga jeans idag heller. Men jaja jag ska fara till stan igen på tisdag för att kolla på våra race jackor. Roligt. så då ska svärmor komma med mig och kolla brallor. äntligen. vill sååå gärna ha nya byxor, mina favvo byxor e totalt slut. Kanske jag hittar någge till tildi med, eller jag vet vad jag ska köpa till henne om jag hinner men det är min hemlis eftersom att det är hennes halvårs present. tårta ska det bli för den lilla snuttan iallafall. :) Kanske ska bjuda in hennes gudföräldrar att äta lite tårta på tisdagen... Men jag vet inte.

På Onsdag fyller guffar Micke år. :) Då ska han få ett skit coolt paket. Hehe. Sen på torsdagen skulle det vara kaffe hemma hos Micke och Emma. roligt roligt. ;)
Tildas guffar Mippe fyllde i fredags, det var stort kalas på solbacka men vi kunde tyvärr inte komma eftersom att vi inte hade någon barnvakt. tråkigt men så vart fallet. Vi ska iallafall fira Linas 20 års dag det ska bli roligt jag bara hoppas att mamma är ledig den helgen annars får jag vara hemma med tilda eller Mika. Vet inte hur det ska gå, kanske kommer våra svenskar på besök också den helgen. YEAH. Roligt det skulle vara iallafall, eftersom att jag inte har träffat dom sen i december. snyft. och vissa har jag inte träffat sen i sommras på sista race dagen. tråkigt men sant.

Nej nu e det faktiskt dags att gå och knyta täcket runt sig och hoppas på att tildas natt blir bättre än den förra natten så att jag kanske får sova mer än två timmar iallafall. :)

Glad Påsk. Kraaam Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback