Tilda 6 Månader

Det har nu gått 6 Månader sedan Tilda kom till världen den 25 september kl 06.35 föddes hon och var då helt perfekt med tio fingrar och tio tår. vägde 3200 gram och var 48,5 cm lång. :) Det var en lång väntan på att få se henne 9 månader och 5 dagar tog det innan lill tjejen ville komma och träffa sin Mamma och Pappa. Det gick ganska fort gjorde det och det var tur det. Jag har aldrig varit lyckligare än då jag fick hålla henne i min famn första gången och känna hennes hud mot min. Hon var så silkeslen att siden inte ens kommer i närheten av lenhet. Lycka var att se Mikas tårar då hon kom. Jag visste att det var en flicka från den dagen jag fick veta att vi väntade tillökning men Mika trodde att det var en grabb. Mikas morfar sa också att det kommer att bli en tjej. Vi fick rätt. :) Det har varit en lycklig berg och dalbana fram till denna dag 6 månader senare. Och tiden har gått alldeles för fort, det har kännts som att världen har stannat runt oss medans vår tid far i ultrafart framåt. Det känns som att det bara var en vecka sedan Tilda kom men så är ju inte fallet. Idag har hennes halvårs dag gått i lugnets tecken, så imorgon blir det nog tårta för då kommer ju hennes mormor och morfar hem igen efter en vecka.

Tilda har gjort mig till en gladare och lyckligare människa, och jag känner mig stoltare för varje dag som går och för varje framsteg hon gör. Hon har det mest hjärtgripande leende på sina  läppar alltid till ens förfogande, vi har varit lyckligt lottade med henne hon skriker nästan aldrig och har hon gjort det är det för att hon har varit ledsen och haft ont, men aldrig annars. Jag är så glad att jag blev mamma vid 21 och det är inget jag ångrar alls hon kom vid rätt tidpunkt in i våra liv och jag vill att hon ska veta att jag är stolt över henne. Hennes framsteg är så stora och jag känner mig hedrad över att vara utvald att få vara hennes mamma och få uppleva dessa saker tillsammans med henne. Vi är en liten familj med stora hjärtan. Jag älskar henne så mycket och hon gör mig så glad.

Det finns inget jag hellre vill vara än Mamma till världens underbaraste dotter Tilda.

Jag älskar min Michael och min Tilda mer än vad som kan beskrivas i ord. <3

Kram Mamma Bammen <3image5


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback