mycket har hänt

som vanligt har det hänt massa saker sedan jag skrev sist. usch vad jag är dålig på att skiva nuförtiden. men det ska finnas tid också. Tilda prtatar på som aldrig förr börjar bli som sin mamma ;) sen har hon börjat med att hon ska ut så fort hon vaknar men jag tycker ju att hon ska ha frukost först för annars blir hon så ledsen.  Men hon kan nu säga i princip alla grabbarnas namn ;) jätte gulligt då hon försöker prata och berätta och peka. fantastiskt. ikväll tog hon mín hand och ville gå och sova. har hänt en gång tidigare, jätte mysigt. bara att ge henne lite välling och sedan var det natt natt.. charmtrollet mammas. sedan har jag och mika farit till jönköping tillsammans med grabbarna och sett på elmia mässa. jätte roligt, bodde på hotell o grejjer så det var nice god mat fick vi iallafall och riktigt nära till mässan :) Men svensk korv smakar inte bra inte, vi nog så förbaskat bortskämda på denna ö iallafall. ;)
Annars har man jobbat och jobbat. Har även tid till doktor på måndag och onsdag. suck. hoppas bara på att allt e okej och att man slipper sjukskrivning. har inte råd med det måste jobba. ska ju spara pengar tills juni/juli då jag ska vara ledig och det utan lön också. men jag tror nog att jag måste strö jobba lite för att det ska gå runt med alla race vi ska fara på. jisses. inga billigt. tur att killarna är sponsrade med VL så man slipper den utgiften iallafall. :) Så allt e bra med oss iallafall. Lillan håller på att få dom sista tänderna. Jisses vad tiden går. Hon tycker ju det är så roligt att borsta dom också så det är bara positivt med dom gaddarna. Jag har varit duktig också tilda får inte äta socker, eller jo en kaka eller så. men inte godis eller chips eftersom att jag vill ha hennes tänder hela. skulle vara förjävligt om hon fick hål i gaddarna. Mjo. Snart ska jag fara och tatuera mig igen. skönt. ska fixa benet mitt. inte billigt men helt klart värt det.
nej nu blir det dags att sova. ska jju på jobb imorrn igen. vill vara ledig... men men ska man ha mat på bordet är det bara att jobba. ;)
kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback