jobb och dagmamma

Har äntligen kommit igång med nya jobbet mer eller mindre. Underbart roligt men ack så tungt då tilda inte vill sova ibland på nätterna. Hon är ett riktigt litet busfrö. Så vi har haft det ganska lugnt den senaste veckan, tilda har varit tillsammans med becki och sin mommo samt med Mika. Det var skönt att ha helgen ledig så att man fick låta allt nytt sjunka in i päronet. :) Sen har jag inte gjort annat i helgen, vi har varit ut till tildas gammel mormor hela familjen faktiskt. inte ofta det händer, eftersom mika har fullt upp med bilen. det är bromsning om ca 2 veckor så det är mycket som ska göras och fixas. Men tilda gillar det, att vara i garaget med grabbarna och sin mamma förståss. Det är hennes absoluta favvo ställe att vara på. :) D e så gulligt att se henne tomtar runt i garaget och pekar o provar allt. Allt ska testas in i det sista. Sen blir hon ganska arg då man ska fara hem igen. :) Nåja tilda har fått plats hos dagmamma så vi ska fara dit på onsdag för att träffa henne och dom andra barnen. Ska bli roligt. Hoppas bara att tilda tycker det också. lilla liten har blivit så stor. sötisen. Så nästa vecka ska jag försöka att skola in henne och samtidigt jobba det jag kan jobba. Det blir inte lätt men Mika har lovat att ta veckan efter för då jobbar jag fullvecka och har ledig helg igen då är det alla hjärtans dag :) Kanske man ska hitta på något roligt :) iallafall pussa på mika ska om jag hittar någon fin present åt honom. Tilda ska också få något gulligt. lilla familjen min. Hoppas bara att Mika kommer hem före lördagen men ibland går det inte som man vill med dom där race bilarna. :/ Nåja jag ska snart fara på jobb då ska mamma har tilda och sedan mika. :) Kram kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback