Gravid! :)

Ja då kan man ju erkänna för allt och alla att jag och Mika ska ha en till bebis den 30 Augsti 2010 :) hehe det ska bli roligt, vi ser verkligen fram emot att tilda ska bli stora syster. Går in i vecka 12 imorgon så nu kan man berätta för hela världen att vi ska ha en bebis <3 Känns konstigt faktiskt. Det är ju endå tre veckor sedan vi fick reda på det, men det har verkligen inte hunnit sätta sig riktigt ännu. Menag har mått bra, bara spytt tre gånger. :) inte som med tilda haha då jag spydde i 7 månader ;) men jag vet ju inte. Men det syns redan en liten kula på magen. :) Och jag äter massor heeela tiden :) konstant äter jag. det är jätte jobbigt, men bra för bebis att jag äter, det var ett tag som jag inte kunde äta frukost men nu har det gett med sig så nu äter jag som aldrig förr :) hehe. Tilda är lite skeptisk för hon verkar inte riktigt förstå att hennes mamma är lite tröttare nu än tidigare. Sen har jag ganska ont i höfterna ska försöka få en tid till fysio om dom kan göra något. :/ Men jag har ju alltid ont. Men det bliir nog bra tillslut. :) Så jag ska bli mamma igen :) det var inte planerat, men mycket välkommet. Blir roligt att bebisen dessutom får en massa kusiner i sin ålder :) det är jätte bra, samt att jag har andra mammor att träffa, vilket jag inte hade med tilda men det gick bra endå :) Men nu känns det bra då jag har berättat :) Ska snart fara till stallet. Ja jag rider fortfarande, crazy eller hur? nejdå jag litar på cheeky, hon är ju världens snällaste häst. Kan inte göra annat. Syrran J kommer att ha hand om henne då jag inte kan rida mera. Vilket känns bra. Jag litar på henne. :) Jo så nu veeet ni att vi ska ha bebis <3 vi är verkligen jätte glada att utöka våran familj, men vi ska göra en massa saker med tilda i sommar, innan bebis kommer ska bla fara till parken zoo med henne då vi var till skansen ifjol. Hoppas hoppas bara att mina höfter håller ihop och att jag klarar av att göra dom saker vi hade tänkt att vi ska göra i sommar :) hehe. bara att vara positiv så går allting!!!

Nej nu ska jag tvätta lite kläder till innan Mika kommer hem till lunchen. Sen stallet.

Kram!!!

KOMMENTARER,
» Ika

Stort grattis! Va roligt att vi kommer att ha barn i samma ålder, och i samma kommun :)

2010-02-15 // 22:05:54

Jätte grattis! David berätta den glada nyheten igår. Kram till er!

2010-02-16 // 08:19:12
» Malin

Tack så mycket! :) känns fortfarande lite overkligt faktiskt :) Men Ika gud vad roligt då måste vi ha mamma fika ;)



Tack susanna! vi måste ses något med våra busungar snart :) kram

2010-02-16 // 09:10:32

Ja absolut. Den här helgen har vi inget spec. för oss. David pratade förut om att vi sku åka o kika på ert nya hus. E ni där nåt i helgen eller?

2010-02-16 // 12:14:56
» ninni

Grattis!!! (fast jag hade ju hört skvaller redan iofs) Men vågade inte skriva nåt här innan du gjort det...

Grattis och lycka till m graviditet och bäbis! Tilda blir nog en alldeles utmärkt söster!!

2010-02-16 // 13:33:24
» malin

Susanna jo vi är nog i huset. :) det är bara att david slår en pling innan så vi hinner sätta på kaffe :) välkommna är ni självklart. :)



Ninni: Tack tack. det kan jag tro att skvallret har gått ;) hehe.

2010-02-16 // 20:24:41
» Natta

Wow, ett jättegrattis till er!!! =D

Massa glad för er skull!!

2010-02-16 // 22:12:34

man får gratullera.

2010-02-22 // 08:55:34
» Åsa

Grattis! :) Jag har haft turen att inte må illa alls under min graviditet, vilket är uppskattat! :)

2010-03-02 // 07:28:50

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback