I sund fortfarande.

Vill egentligen inte fara hem till stan mera. Har det riktigt bra här ute hos Mamma och jag trivs ju ute på landet. Men imorgon kanske man måste fara hem. Ska ju endå ha stalljour igen den här helgen så att man orkar. Ska ju jobba också :( som vanligt ska man jobba helg. Jag vill det verkligen INTE men jag måste tur att man jobbar med ett bra gäng eller iallafall en hehe. vet inte vem jag till ska jobba med... börjar bli sådär trött igen. INTE bra tur att syrran har haft cheeky nu några dagar så har jag haft ett mindre problem.. Eftermiddagen började bra, men sedan vart jag irriterad och det har verkligen hållit i sig. Jag brukar inte vara långsint men nu jävlar koka det över. usch hoppas att det snart går över. eller ja jag kan bara hoppas iallafall.. red cheeky i ca 45 minuter på banan. försökte att göra en massa volter och böja och ställa. gick inte speciellt bra. Hon ville mest bara testa mig tror jag. men sen på slutet började det ta sig. :)

Tilda var idag till sussi det gick jätte bra. Hon var glad och nöjd men hon var bara halv dag. Med tanke på hennes hosta. Imorgon är hon ledig igen då ska vi vara med hennes småkusiner som är här på besök så sällan man träffar dom. ;) Så det blir tilda o mamma dag imorrn igen :) nice nice....
Tildas tre års trots har redan börjat. hoppas att den hinner gå över tills bebis ska komma för herregud endå ingenting man gör är bra och hon vägrar att göra det man säger. suck och stön. Men det börjar bli Lite bättre iallafall. hehe. men skam den som ger sig. hehe... skruttisen våran, hon pratar bättre för varje dag som går och hon lär sig nya ord alla dagar det är faktiskt jätte roligt. ;)

Har kännt bebis röra sig i magen för första gången idag :) yey magen har blitt en liten bula, syns inte mycket. men idag har jag ätit sådär mycket igen. jag fattar inte. men jag vill inte äta för två men det gör jag, jag äter nog för tre tror jag. Men det är gott med MAAAAAT! tycker jag iallafall. är riktigt trött ikväll hoppas på sovmorgon, men det tror jag inte. ska iallafall vara ute med tilda i snön imorrn. Det är myyysigt. Måste hämta kameran från stallet också- den vart kvar där. Måste ladda upp bilder på huset snart också. hehe. vissa börjar bli lite otåliga. hehehe

Nu ska jag äta liite godis sedan sooova som en stock. :)

kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Ja här visar nod vår dam oxo sin starka vilja. Och blir sååå arg när hon inte får som hon vill. Vissa dagar är bättre o andra sämre. Men d e väl så d ska va. Kram

2010-02-26 // 18:22:41
» Malin

jadu Susanna jag tror att våra töser har ganska lika humör :) borde verkligen släppa lös dom någon dag. Vågade inte träffa er förra helgen, tilda var så febrig och hostiger. Ville inte smitta ner elin. fan hostan hennes vara i 7 dagar. Mika och jag fick vara hemma med henne 3 dagar var. men nu e d full rulle igen :) hur e d med er då?

2010-03-01 // 19:43:39

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback