Vet inte riktigt..

Idag e en sådandär dag som jag känner mig bara nere och hängig. Jag funderar på allt jag behöver göra men inte känner någon inspiration till... Känner inte heller att jag orkar göra någonting.. Men jag måste...
Bara att fortsätta orka... Jag har ju så fina barn.. Men jag kan inte sitta hela dagarna och bara titta på dom, då får jag ju ingenting gjort..

drömt mardrömmar inatt, känner mig utpumpad på energi... :( Hatar dessa mardrömmar... dom försvinner aldrig... börjar dock vänja mig vid dom..

Äh neggo inlägg detta blev... :(

Dock sover Ludwig. Jag o Tilda ska laga o äta lite gröt sen måste vi fara och handla... :)

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Tack snälla, jag ska hälsa ;) Hälsa dina skrutt me :)

2010-11-24 // 18:53:45

mardrömmar här å.. usch o fy för dom!! Några planer för i morgon?? :) kramisen

2010-11-24 // 19:07:16
» Ninni

Usch för mardrömmar de kan verkligen ta ens energi! :-(

Hoppas det blir bättre!

2010-11-26 // 19:59:50

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback