Trött...



Idag har vi varit trötta familjen. Tilda tog morgon 04.37 för att vara exakt.. :/ Usch säger jag... Samtidigt vaknade Ludwig för en matpaus.. Nåmen han slockande efter att ha fått välling. Försökte att få Tilda att somna om. Hon låg faktiskt kvar i sängen tillsammans med mig (som halv sov). Men kl 05.30 sprätta tösen ur sängen första gången och tossade runt i huset, gick på toan samt hämtade pappas telefon för att spela angry birds, kom tillbaka och lade sig bredvid mig och Mika igen. Men kl 06.30 väckte hon lillebror och det var bara att stiga upp kl 07 :/ ibland händer det att Tilda stiger upp jätte tidigt men hon brukar ligga länge kvar i sängen och mysa, men inte idag... Och efter att Ludwig hade vattkoppor, eller han har fortfarande så sover inte han heller hela nätter mera. Han vaknar en gång och är hungrig. Men jag tror att det blir bättre om några dagar för nu kan han äntligen äta ordentligt igen. :) Tilda har endå haft en bra dag idag, pigg och full fart har hon haft.. Vi har i stallet mockat hagen idag, och efter det tog jag barnen med mig för att fara till lemland och träffa syster med barn. För lilleman blev hela 3år igår :) Jisses vad tiden har gått fort iallafall. :) Mycket trevligt var det. Jag skulle egentligen ha varit ut till geta, men jag ville inte smitta andras barn med vattkoppor eftersom att jag tror att Ludwig fortfarande smittar, för han har inte fått sårskorpor på alla koppor ännu. Vissa vätskar fortfarande. och syrrans kidsen har redan haft så dit lnde vi fara o röjja lite :) Tilda hoppa studsmatta med kusinerna och hade jätte roligt. Hann även träffa elvis o cicci som hastigast, dom ville inte ha vattkoppor haha! :p

Nej nu ska jag sova. Jag är heeelt slut som artist...

Natti natti. Kram mamma bammen <3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback