Imorrn e det fest

Ska fira storasyster som fyller 36år på Måndag. Ska på tjejmiddag ut till lemland o sedan blir det nog säkert arken. :) Ska bli roligt och trevligt framförallt. Hoppas att det är många "kändisar" ute imorrn. Vissa hade det ju varit skojj att träffa o andra ska göra annat denna helg. men men. Idag har vi bakat tigerkaka jag o Tilda. Det gick super bra :) Som det säkert har varit överallt i natt är det snökaos även på denna lilla Ö. Tycker lite synd om alla plogare som får jobba hela natten o bara får en massa skit av folk. Min pappa plogar och jag tycker verkligen synd om honom. Han jobbar så mycket att man knappt ser av honom. Och dessutom får stackaren inte ens sova ordentligt. :(

Nåja. Dagen har varit bra och jag hoppas verkligen att morgondagen blir lika bra :) Ska snart dra iväg till stallet och hoppas på att det iallafall går att rida någon väg. Vill inte ta stora vägen eftersom att det faktiskt kan komma en stor plogbil vilket jag verkligen inte vill. Men men. Jag hittar nog någonväg att ta. :/ Hmm...

Nu ska jag se om lilleman har vaknat ute i vagnen för babyvakten dog just... :( Klarar inte av att vara utan den.. men får byta batterier senare. Han ska ju inte sova ute flera gånger idag.

Nu e d dags att göra något vettigt!

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

ja usch vilket väder det varit. Nu skiner ju tack och lov solen men det är ändå svalt - 9 har vi här.

2011-02-11 // 14:09:52

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback