Torsdag

Jisses vad dagarna bara flyger iväg :) Jag hade just måndag ;) hehe.
Nåja idag vaknade vi i familjen kl 07 det är ju bra, försökte dra mig till 07.30 men barnen ville inte sova mera så det var bara att stiga upp och se glad ut :) Hoppas att dom sover iallafall till 08 så jag får lite egentid efter min morgonrunda med hunden nästa vecka. :) Man kan alltid hoppas... Såhär tidigt har Ludwig aldrig tagit morgon förut, men inte gör det något. Ska göra en massa måsten idag och det är ju bra att vi vaknat tidigt då :)

Just nu sover Ludwig ute i vagnen och Tilda tittar på barnprogram. Sen vid lunch kommer barnens kusin Johnny hit för att leka med Tilda. Han är ju nästan jämngammal med henne. Och det tror jag kommer att vara mycket uppskattat av Tilda eftersom att hon har haft en tråkig vecka då både jag och Mika har varit sjuka. :)

Nej nu ska jag fixa på här hemma :) har en massa tvätt som ska tas om hand idag. Det borde bli ganska många maskiner, det har ju inte blivit gjort speciellt mycket eftersom att jag varit sjuk :/ Idag har syrran Cheeky istället för imorgon. Det känns bra iallafall. :) Har ingen stress idag och Mika ska fara till garaget och skotta fram bilsläpet för racebilen ska föras på lack. :)

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Ja vaknar man tidigt så hinner man få mer gjort- om man vill.

Ha det bra

2011-01-14 // 18:58:41

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback