Har en down period nu...

Har ett beslut att fatta som gör fruktansvärt ont i hjärtat att göra och jag vill verkligen inte ta ett beslut men jag måste. Jag bara måste. Jag vill verkligen inte men jag har inget val. Och jag kommer att berätta i ett senare skede vad jag bestämt mig för men just nu är allt bara jobbigt. jag vet inte vad jag vill och så kommer det att fara ett tag. men jag känner att jag inte kan skriva allt i bloggen och då kommer jag inte att göra det heller.
men som sagt ibland är det jätte jobbigt att vara vuxen och göra vissa val i livet som man hade hoppats att slippa göra alls...

så idag har jag sorg i hjärtat...

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback