Man måste tro att allt ska bli bra

för oftast så blir det så :)
Jag har undersökt lite möjligheter och jag kan behålla Cheeky :) och endå vara hemma med Ludwig. Det gäller bara att ha lite jävlar anamma och jobba då man kan och sedan leva lite snålt. :)  allt ordnar sig bara man vill! Och jag har gett mig fan på att denna gång ska jag lösa alltihop själv. det är min häst och jag måste se till att jag kan behålla henne för jag går under om jag inte får vara med henne och vara i stallet.. jag behöver detta för min egen själ och för mitt välbefinnande. Ganska ego jag vet men det är sant för allt annat kretsar ju kring barnen, jobb och hushållet så jag behöver dom timmar om dagen jag kan få tillsammans med cheeky. :)

Annars jobbar jag natt just nu, har bara denna natt kvar. Hoppas att jag orkar med morgondagen då det inte har blivit så mycket sömn dom här senaste 2 dygnen. :) Men jag är en superwomen så jag klarar det. Mamma skulle ha barnen imorgon några timmar så att jag får sova. ;) Mamma är guldvärd. Och syster becki o tea var jätte snälla som hade barnen i måndags så jag fick sova. Och bra hade det gått dom var till mommo och hade varit där några tiimmar. barnen hade somnat då dom kom hem så det passade bra att fara till lantbruk och handla mat till cheeky samt flugspray. :)

Nej nu ska jag sova en stund och sen ska jag mysa med familjen innan det är dags att jobba vidare. :)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Ja det är inte billigt att ha djur och speciellt inte tex en häst.

men jag förstår precis, man behöver absolut sin egen tid. Tid att bara vara och göra det man själv tycker bäst om. Barnen suger mkt kraft det bara är så även hur goa och rarar de än är!

2011-07-05 // 22:20:54

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback