mycket som händer..

Har varit ganska trött den här veckan. inte varit i toppform. men det går nog bra.
Tilda har haft en massa för sig och både badat och varit på topp humör och det verkar gå framåt med hennes humör ;) glad tjej nu förtiden. Mika han har semester vilket är toppen att bara vara tillsammans med familjen och ta det lugnt. :)
Ludwig har börjat gå och har fått tänder nr 5o6 har tittat fram :) Så nu är det ännu mera full fart här hemma :) roligt roligt.
Det har ju även varit rockoff denna vecka och det betyder massor med folk samt ganska okej artister. har sett både september och takida. :) det har varit roligt. igår så vart det middag på indigo tillsammans med emelie och danne. Det var sjukt trevligt för det var nästan ett år sedan vi träffades sist :) men jag och mika lovade att vi skulle komma till stockholm snart för att se hur dom har det också :)

Nu ska jag fortsätta med mitt städande och imorgon blir det lugnt. ska göra lite fix under dagen bara. och hoppas att jag är piggare. men jag tror att det har med värmen att göra. ikväll blir det bil puts och sen blir det stallet :)


Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback