Sjukt osocial... :p

Har haft bloggtorka. Har inte ens orkar skriva. Just nu jobbar jag min andra natt. Och är sedan ledig tills torsdag då det är dags igen. Har verkligen haft mycket att göra. Fixar på huset sätter ny panel samt målar om. försöker att få barnrummet klart någon gång... (det går långsamt) Ska lura med mig Mika och barnen till Ikea inom en snar framtid och handla hem lite grejjer.. eller om jag far ensam... har inte bestämt mig ännu.
Så jag har jobbat ganska mycket nu sedan början på juli. Och det har varit helt okej. Mycket jobb betyder mycket mer pengar i plånboken varje månad.

Har även varit ganska trött då det har tagit två dygn att komma in i rätt rutiner igen och sedan direkt efter det farit på jobb igen för att fortsätta vara borta i ca två dygn... :/ Men men. Jag gillar att jobba natt. Det är behagligt. Mycket behagligt. Det är tyst och stilla och bara en själv att hålla reda på samt passa tider tillsammans med. Ingen stress och bara göra jobbet lugnt och försiktigt.

Tilda har haft en bättre period, dock har hon fortfarande bekymmer med sitt ätande och äter bara vissa saker och ibland inte alls. Så det har varit himla svårt att få henne att äta. Men det blir säkert bättre hoppas jag. Hon har även lite försiktigt börjat att vara i sitt rum mer och mer för att leka. Och älskar att vara utomhus sol som regn det spelar ingen roll. Hon är bara glad över att få vara ute så mycket som möjligt och hjälpa till med både det ena och det andra. :) Mitt stora hjärta.

Ludwig har full rulle. Han står helt utan stöd och försöker att gå. Men har fortfarande inte riktigt hittat rätt balans ännu. Han säger mamma och pappa. Kan göra high five. Pussas och kramas. visar tydligt vad det är han vill ha eller göra. Han älskar duplo och försöker att sätta ihop dom. (dock har han inte så bra finmotorik för det). Men han är fortfarande lika glad. Har fyra tänder och två till är på G så han har varit jätte förkyld..

Igår gifte sig min syster Sandra med sin Jocke :) Så nu blev det herr och fru eckerman :) Det var ett super fint bröllop :) Dock kunde vädret ha varit lite bättre men brudparet sken som två solar och det var underbart vackert och dom var vackra och allt var perfekt :)

Nu jobba vidare...

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback