Idag för 25 år sedan föddes jag :)

(detta är jag för tre dagar sedan :) Inte världens bästa bild men men)

Jag har under dessa 25 år lyckats med ganska mycket :)
Tagit Närvårdarexamen
Fått körkort
Träffade Mika (8år iår)
Har två underbara barn
Köpt hus
Skaffade hunden Mila
(katten hade Mika sedan tidigare)
Haft MÅNGA jobb :) Men idag är jag inhoppare på Trobergshemmet :)
Har hunnit med att köra både den ena bilmodellen efter den andra (Mika byter bil OFTA)

Ja jag har haft ett fantastiskt liv hittills och jag hoppas att det fortsätter i samma anda :)

Vart väckt av Mika imorse som gav mig en födelsedags puss och sa att det var en mycket glad bebis i spjälsängen :) Så jag och Ludwig tog morgon redan 07.15 :) haha Tilda steg upp 08.30 :)
Idag har jag lite ärenden, ska till lantbruk o handla lite grejjer till hästen bland annat :)

Ha en toppen dag!!!
Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Dez

En sån tur jag hade som fick dej, tack för de här "första" 25 åren. Kramiz

2011-03-17 // 14:20:13

Grattis & kram på födelsedagen Malin !

2011-03-17 // 16:44:40

Tack så mycket Ramona! Många kramar till dig :)

2011-03-17 // 19:08:50

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback