Love!



Det är min underbara lilla familj det :) Dom betyder allt för mig. Jag älskar dom. Och utan dom vore jag inte hel. Dom har gett mig så mycket. Den oendliga kärlek man får alla dagar. Visst kan man klaga o gnälla över att man är helt slut och att gubben aldrig hjälper till hemma. Men det enda viktiga är att man har varandra och att man är trygga tillsammans.

Jag är så glad att jag har dom. Dom betyder allt. Mika, Tilda, Ludwig o självklart våran hund Mila :)
Dom är mitt stora ljus i livet och jag är glad att jag har dom, dom är så älskade av mig och jag vet att jag är älskad av dom.  Men som sagt för mig är kärlek min lilla familj.

TILLSAMMANS ÄR VI OSLAGBARA!

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback