Ludwig 5 månader!

Tiden har gått fort för lilleman han är nu 5 månader och några dagar :)

Han kan nu:
- Rulla runt.
- "prata"
- Hålla i saker och byta grepp.
- flytta saker mellan händerna.
- Smakar på ALLT!
- Äter puré
- Skrattar massor och mycket
- Drar upp benen under magen för att sedan ta sig framåt
- Drar sig fram i täcket om han ser något intressant
- Somnar och sover i egen säng mellan 4-8timmar
- Försöker att hålla i flaskan själv
- Tycker inte om att dricka vatten
- Älskar att bada
- trycker armbågarna i golvet o försöker sätta sig upp :)

nästa vecka e d bvc som gäller :)

KOMMENTARER,

tänk va tiden går fort och hur mycket dom lär sig på så "kort" tid... själv har jag nog inte lärt mig nått på 5 månader, haha! ^^



kram kram

2011-03-03 // 21:09:19

Åååh duktiga killen :) Du har en raket bebis :D



Jag önskar att min bebis också vill äta puré :(



Kram

2011-03-04 // 09:41:57
» Emma

jisses vad tiden går.. ludwig redan 5 månader, och theo blir 1 ÅR nästa månad :P

2011-03-04 // 10:27:04
» Ninni

Härligt. ja tiden går fort fort...

2011-03-06 // 13:11:19

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback