Saknaden...

Idag är en sådan dag då saknaden är enorm... Då man känner sig lite extra tom innuti... Som att en puzzelbit fattas... Det kommer nog alltid att vara så... Det kommer det att vara.. Jag saknar och det gör ont.. Men jag vet att en dag kommer vi att träffas igen..

Dagar som jag saknar Pappa är dom dagar då jag ser på mina underbara barn och undrar om dom liknar honom, om dom har drag av sin "riktiga" morfar? Om han ser ner på oss och tycker att vi har gjort ett bra jobb och att hans barnbarn är fantastiska... OM han finns mitt ibland oss och vakar över min lilla familj och alla andra som tillhör denna familj...

. Jag saknar honom varje dag. Men just idag saknar jag honom extra mycket...

Han var och är väldigt älskad...

Vi möttes Vi skildes Men vi ska mötas igen I den evighet som kommer sen.

saknad...

Kram Mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Åh vad fint skrivet! Klart han finns ibland er! Det är jag säker på, på nåt sätt!

Han är garanterat nöjd och glad att se sina barn och barnbarn! Saknaden finns där, och måste få finnas! KRAAM!

2011-03-08 // 18:43:19

tack Ninni :) Det tror jag oxo att han är. men ibland skulle man bara vilja ha en kram av honom. Men man vet att det är omöjligt... Kramar till dig!

2011-03-08 // 19:47:06
» Dez

Klart han vakar över er och oss alla,att sakna något som inte kan uppfyllas är svårt men ibland så måste man nöja sej med det som har blivit. Våra hjälpare följer oss i livets alla skeden ibland mer och ibland mindre.Men dom finns där !!!

Kramiz gumsan <3

2011-03-08 // 21:10:32

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback