rensning

Idag har jag rensat bort lite folk från facebook. :) ganska skönt faktiskt att ha det gjort. Har tagit bort alla energi tjuvar och folk som jag egentligen inte känner och som man egentligen aldrig hälsar på då man möts... :) Så nu är det gjort och jag antar att det kommer att vara ramaskri från vissa men det skiter jag i. Orkar verkligen inte lägga ner någon energi på andra och deras problem och dom ska skita i vad jag gör och inte gör. PUNKT!

Nej jag uppdaterar senare för jag ska försöka städa medans Ludwig sover ute en stund. Tilda är som vanligt i parken. :)

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Ika

Det är sååå skönt att få det gjort, energitjuvar kan man vara utan! :)

2011-05-11 // 13:05:20

Det gjorde du helt rätt i raring :) <3<3

2011-05-11 // 18:13:18

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback